Producenci
Promocje
KAPPA BRIGHT MID LIGHT 2420755050
KAPPA BRIGHT MID LIGHT 2420755050
159,95 zł 89,00 zł
NIKE QUEST 2  CI3787001
NIKE QUEST 2 CI3787001
319,99 zł 299,99 zł
ADIDAS STAN SMITH J S76330
ADIDAS STAN SMITH J S76330
269,00 zł 229,00 zł
KAPPA DOLOMO 2427521116
KAPPA DOLOMO 2427521116
159,95 zł 89,00 zł
ADIDAS SUPERSTAR J FU7712
ADIDAS SUPERSTAR J FU7712
279,00 zł 269,99 zł
KAPPA CRACKER II K 260647K/6410
KAPPA CRACKER II K 260647K/6410
79,00 zł 75,99 zł
ADIDAS STAN SMITH S75104
ADIDAS STAN SMITH S75104
399,00 zł 349,99 zł
KAPPA DOLOMO 2427524141
KAPPA DOLOMO 2427524141
159,95 zł 89,00 zł
KAPPA CRACKER II K 260647K/1422
KAPPA CRACKER II K 260647K/1422
79,00 zł 75,99 zł
KAPPA BRIGHT MID FUR K 260329K4143
KAPPA BRIGHT MID FUR K 260329K4143
139,95 zł 79,00 zł
ADIDAS RUNFALCON F36219
ADIDAS RUNFALCON F36219
199,00 zł 179,99 zł
LEE COOPER LCJ-19-20-014 MĘSKIE
LEE COOPER LCJ-19-20-014 MĘSKIE
279,00 zł 259,00 zł
Zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

W przypadku wymiany na inny model, kolor czy rozmiar bardzo prosimy o złożenie i opłacenie nowego zamówienia. Jest to jedyna opcja zarezerwowania towaru. Po zwrocie zostaną uregulowane należności.
W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.

 

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz do 30 dni zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny (nie dotyczy bielizny). Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym. Pomimo braku obowiązku podania przyczyny w formularzu zwrotnym będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.

W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.

 

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez BEST BUTY produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym. W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.
W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.
 
 
INSTRUKCJA

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

→ Pobierz Formularz


2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami


  • Możesz skorzystać z szybkiego zwrotu paczkomatem Inpost.  Kliknij tutaj: SZYBKI ZWROT BEST BUTY
    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,00 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. 

 (dot. zwrotu):

  • W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany niżej adres wraz z fakturą.
  • Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz(do pobrania powyżej)
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, przetarcia, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, brak kartonu (Klient powinien mierzyć obuwie wewnątrz pomieszczenia, nie ma możliwości testowania obuwia w środowisku zewnętrznym. Drodzy klienci, zwracajcie buty w takim stanie, w jakim chcielibyście je otrzymać.)
  • Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysyłanych do firmy za pobraniem ani do paczkomatu.
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru - karton musi być zabezpieczony folią lub papierem, gdyż jest to część pełnowartościowego towaru.
  • Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
  • !!! Nie ma możliwości zwrotu bielizny (skarpetki, majtki) 



3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na ADRES:
Best Buty Artur Melka
ul. Sucharskiego 8
66-470 Kostrzyn nad Odrą



Jeśli masz pytania, napisz do nas!
sklep@bestbuty.com.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl