UWAGA! AWARIA SYSTEMU - ILOŚCI PRODUKTÓW MOGĄ BYĆ NIEAKTUALNE

Producenci
Promocje
NEW BALANCE MĘSKIE HL754BB ZIMOWE
NEW BALANCE MĘSKIE HL754BB ZIMOWE
429,99 zł 329,00 zł
NEW BALANCE MĘSKIE H754LLB
NEW BALANCE MĘSKIE H754LLB
399,99 zł 289,00 zł
NEW BALANCE MĘSKIE  H754KR
NEW BALANCE MĘSKIE H754KR
399,99 zł 289,00 zł
PUMA BMW MMS DRIFT CAT 5 30642101
PUMA BMW MMS DRIFT CAT 5 30642101
429,99 zł 239,99 zł
ADIDAS U_PATH RUN J G28109
ADIDAS U_PATH RUN J G28109
269,00 zł 239,00 zł
REEBOK CLASSIC LEATHER JUNIOR 50151
REEBOK CLASSIC LEATHER JUNIOR 50151
249,00 zł 199,99 zł
KAPPA CRACKER II K 260647K/6410
KAPPA CRACKER II K 260647K/6410
79,00 zł 75,99 zł
ADIDAS CONTINENTAL 80 J F97500
ADIDAS CONTINENTAL 80 J F97500
269,00 zł 239,00 zł
NIKE QUEST 2  CI3787001
NIKE QUEST 2 CI3787001
319,99 zł 299,99 zł
KAPPA CRACKER II K 260647K/1422
KAPPA CRACKER II K 260647K/1422
79,00 zł 75,99 zł
ADIDAS COAST STAR J EE9701
ADIDAS COAST STAR J EE9701
249,00 zł 179,00 zł
ADIDAS RUNFALCON F36219
ADIDAS RUNFALCON F36219
199,00 zł 179,99 zł
Zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

W przypadku wymiany na inny model, kolor czy rozmiar bardzo prosimy o złożenie i opłacenie nowego zamówienia. Jest to jedyna opcja zarezerwowania towaru. Po zwrocie zostaną uregulowane należności.
W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.

 

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz do 30 dni zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny (nie dotyczy bielizny). Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym. Pomimo braku obowiązku podania przyczyny w formularzu zwrotnym będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.

W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.

 

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez BEST BUTY produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym. W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.
W celu odesłania towaru prosimy o kierowanie się poniższą instrukcją.
 
 
INSTRUKCJA

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

→ Pobierz Formularz


2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami


  • Możesz skorzystać z szybkiego zwrotu paczkomatem Inpost.  Kliknij tutaj: SZYBKI ZWROT BEST BUTY
    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,00 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. 

 (dot. zwrotu):

  • W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany niżej adres wraz z fakturą.
  • Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz(do pobrania powyżej)
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, przetarcia, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, brak kartonu (Klient powinien mierzyć obuwie wewnątrz pomieszczenia, nie ma możliwości testowania obuwia w środowisku zewnętrznym. Drodzy klienci, zwracajcie buty w takim stanie, w jakim chcielibyście je otrzymać.)
  • Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysyłanych do firmy za pobraniem ani do paczkomatu.
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru - karton musi być zabezpieczony folią lub papierem, gdyż jest to część pełnowartościowego towaru.
  • Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
  • !!! Nie ma możliwości zwrotu bielizny (skarpetki, majtki) 



3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na ADRES:
Best Buty Artur Melka
ul. Sucharskiego 8
66-470 Kostrzyn nad Odrą



Jeśli masz pytania, napisz do nas!
sklep@bestbuty.com.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl